1 – Identiteit van de ondernemer
2 – Toepasselijkheid
3 – De prijs
4 – Levering en uitvoering
5 – Annulering en verlenging
6 – Betaling
7 – Klachtenregeling
1 – Identiteit van de ondernemer
J. Karssens, Brood @ Home
Telefoonnummer: 06-28535678
E-mailadres: brood@home.nl
KvK-nummer: 08200057
Btw-identificatienummer: NL171234820B01
2 – Toepasselijkheid
1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van brood@home en op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand tussen brood@home en consument.
2. Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld.
3 – De prijs
De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief btw.
4 – Levering en uitvoering
1. Brood@home zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten.
2. Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan Brood@home kenbaar heeft gemaakt.
3. Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal brood@home zich inspannen om een vervangend vergelijkend product te leveren.
5 – Annulering en verlenging
Annulering
De consument kan de bestelling persoonlijk, telefonisch of per mail tot uiterlijk 48uur voor de bezorgdag annuleren.
Verlenging
Brood@home zal (uitgezonderd van taarten en gebak) zonder tegenbericht de volgende week weer dezelfde bestelling bij de consument afleveren. De consument kan tot uiterlijk 48uur voor de bezorgdag persoonlijk, telefonisch of per mail de bestelling wijzigen of de bezorging stopzetten.
6 – Betaling
1. Betaling dient bij levering contant te worden voldaan. Indien overeengekomen met de bakker kan betaling ook per bank geschieden. Consumenten die minimaal 2x per maand een bestelling plaatsen, krijgen na 4 leveringen een factuur per mail of post toegestuurd. Hiervoor geldt het betalingstermijn zoals op de factuur is vermeld.
2. De consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan brood@home te melden.
3. De consument kan onjuistheden op de factuur binnen 14 dagen na factuurdatum melden aan brood@home.
4. In geval van wanbetaling van de consument, ondanks de herinneringen, zal brood@home de gerechtsdeurwaarde inschakelen. Brood@home heeft behoudens wettelijke beperkingen, het recht om de vooraf aan de consument kenbaar gemaakte kosten in rekening te brengen.
7 – Klachtenregeling
Klachten over geleverde producten of de service dienen uiterlijk binnen 14 dagen te worden gemeld aan brood@home. Dit kan via het contactforumlier op de website, of telefonisch op het bovenstaande telefoonnummer van de bakker.
Bij brood@home ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen vanaf de datum van ontvangst beantwoord.